Monday, December 05, 2005

Fill in the blanks

Ma egy 'nem tudom hany szazadik' ember erdeklodott az allampolgarsagomrol es az okam arra, hogy miert vagyok itt. Kicsit unom mar. Ugy dontottem, hogy kinyomtatom egy par FAQ peldanyt, es magammal viszek mindenhova. Ha barki barhol elkezdi a mondatot ugy, hogy 'honnan jott...' akkor rogton a kezebe jutatom a papirt, kb igy fog kinezni:

1. Szerinted honnan jottem?

a. indiabol b. hongkongbol c. magyar vagyok

2. Hol van Hong kong?

a. Japanban b. hong kong az egy orszag csendes oceanon c. kinaban

3. Szerinted miert vagyok itt?

a. mert magyarorszagot nem szabad kihagyni b. a tanulashoz vagyok kotve
c. tourista vagyok
.
.
Az utolso kerdes az lesz, hogy ha barki, aki olyan kerdest tud feltenni, amelyet soha meg seniki nem kerdezett meg, ezert egy halas hongkongitol fogja kapni egy kis apro ajandekot. Elore is nagyon koszonom.

Remelem mukodni fog.

No comments: